Monday, September 15, 2014

The Black Keys

The Black Keys je americká kapela, pro někoho možná neznámá, pro někoho jedna z nejlepších kapel současnosti. Mně se poštěstilo ani ne týden od příjezdu do USA jít na jejich koncert. V Evropě jeli v létě turné, ale do ČR ještě nikdy nepřijeli. Tady je jedna z jejich známých písniček:
Koncert pro mě překvapivě nebyl vyprodaný, ale až později jsem zjistil, jak velká je ta hala, ve které byl. Navíc Pittsburgh není moc velké město. Je kousek větší než Brno, takže tolik potenciálních posluchačů kolem není. Je to ta stejná hala, kde hrají Piitsburgh Pinguins NHL. Nevím, kolik přesně lidí, se tam vejde, ale asi bude kousek větší než O2 arena. Jako předkapela hráli Cage the elephant. Co bylo takové typicky americké bylo pivo za 13 dolarů, lidi co si nakoupili popcorn a sushi a taky hromady lidí, kteří usínali.

Koncert the Black keys
Koncert se mi hrozně líbil, jediné minus bylo v tom, že mě nepustili na plochu pod podium. Lístky tam byly o 20 dolarů dražší a i když byla plocha zaplněná jen z poloviny, tak jsem se tam nedostal. V přestávce mei koncerty jsem prošel stadion, našel VIP klub, síň slávy, apod. Na hokej sem určitě časem taky půjdu, takže to později nafotím. Příště o tom, kde bydlím, jak se tady dá cestovat a co tady vlastně dělám.

No comments:

Post a Comment